On Fri, 07 Dec 2007 12:34:25 +0100, Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote:
Men en samleside som peker til oversettelsen av Fnome, av KDE og av annen fri programvare, det er sikkert en god ide. Men noen må gjøre det:
- Lage sidene
Det er ikke godt å si hva som må "lages", men oppsett av domene, forum, CMS og blogg kan jeg enkelt ordne.
- Kjøpe domenenavnet
Det kan jeg godt ta meg av, hvis vi kan enes om et navn alle synes fungerer bra. omsetting.no er som sagt ledig og jeg kan registrere det i dag hvis vi skulle bli enige.
- Holde det vedlike
Dette er det eneste jeg ikke kan binde meg til, men jeg kan love å bidra.