Tysdag 2. oktober 2001 18:50 skreiv Herman Robak:
On Tue, 2 Oct 2001, Knut Yrvin wrote:
Hva med å oversette hjelpesidene også?
Tiltredes! Det er snakk om et ganske annet volum, dog. Har danskene kommet noe på vei med dette?
Det kan sjå slik ut, ja: <URL: http://i18n.kde.org/stats/doc/ > Det var godt du tenkte på det, forresten -- det kan letta arbeidet ein god del.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes