Hva med å oversette hjelpesidene også? Etter hva jeg forstår er disse på engelsk?
mvh Knut
-----Opprinnelig melding----- Fra: Gaute Hvoslef Kvalnes [mailto:gaute@verdsveven.com] Sendt: 2. oktober 2001 14:14 Til: i18n-no@lister.ping.uio.no Emne: [i18n-no] Fwd: Proposal for KDE 2.2.2 release
Det ser no ut som om me får KDE 2.2.2 i november. Her kjem ikkje originaltekstane til å endra seg stort (det meste av utviklinga er konsentrert om KDE 3, tidleg i 2002), så her får me sjansen til å forbetra KDE-omsetjingane endå meir.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Tysdag 2. oktober 2001 14:29 skreiv Knut Yrvin:
Hva med å oversette hjelpesidene også? Etter hva jeg forstår er disse på engelsk?
Det er mykje arbeid, men dei viktigaste hjelpesidene bør me iallfall gå i gang med, ja (Konqueror, KMail, KWord, KSpread, generelle hjelpesider).
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
On Tue, 2 Oct 2001, Knut Yrvin wrote:
Hva med å oversette hjelpesidene også?
Tiltredes! Det er snakk om et ganske annet volum, dog. Har danskene kommet noe på vei med dette?
Etter hva jeg forstår er disse på engelsk?
Jepp.
Tysdag 2. oktober 2001 18:50 skreiv Herman Robak:
On Tue, 2 Oct 2001, Knut Yrvin wrote:
Hva med å oversette hjelpesidene også?
Tiltredes! Det er snakk om et ganske annet volum, dog. Har danskene kommet noe på vei med dette?
Det kan sjå slik ut, ja: <URL: http://i18n.kde.org/stats/doc/ > Det var godt du tenkte på det, forresten -- det kan letta arbeidet ein god del.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
On Tue, 2 Oct 2001, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Tysdag 2. oktober 2001 18:50 skreiv Herman Robak:
On Tue, 2 Oct 2001, Knut Yrvin wrote:
Hva med å oversette hjelpesidene også?
Tiltredes! Det er snakk om et ganske annet volum, dog. Har danskene kommet noe på vei med dette?
Det kan sjå slik ut, ja: <URL: http://i18n.kde.org/stats/doc/ > Det var godt du tenkte på det, forresten -- det kan letta arbeidet ein god del.
Danske aux-filer i fleng til Kbabel 8-) Det går litt raskere, ja!
Forøvrig burde den danske boken "Linux i skolen" http://www.gnuskole.dk/index.phtml?bogen kunne Debianiseres. Den er en god mal. Jeg tar gjerne kapittel 5, om proxyserveren. Eventuelt også kapittel 8: Apache webserver. Noen andre som føler seg kallet?