Jeg får ikke lov å melde inn filer i stable delen av kde4. Hva gjør jeg galt?
bjorn@hjemme:~/svnroot/skolelinux/trunk/i18n/kde4-stable/nb/messages/extragear-graphics$ svn ci -m "oversatte videre på digikam" digikam.po svn: Commit failed (details follow): svn: Authorization failed
-Bjørn