Jeg får ikke lov å melde inn filer i stable delen av kde4. Hva gjør jeg galt?
bjorn@hjemme:~/svnroot/skolelinux/trunk/i18n/kde4-stable/nb/messages/extragear-graphics$ svn ci -m "oversatte videre på digikam" digikam.po svn: Commit failed (details follow): svn: Authorization failed
-Bjørn
Sundag 13. januar 2008 skreiv Bjørn Kvisli:
Jeg får ikke lov å melde inn filer i stable delen av kde4. Hva gjør jeg galt?
bjorn@hjemme:~/svnroot/skolelinux/trunk/i18n/kde4-stable/nb/messages/extrage ar-graphics$ svn ci -m "oversatte videre på digikam" digikam.po svn: Commit failed (details follow): svn: Authorization failed
Feil passord? Feil brukarnamn? Det er kde4-trunk du ikkje skal få gjera endringar i, ikkje kde4-stable.