Lurer på en ting... Har vært ei stund borte fra å lese korrektur av ord, og lurer på et par ting: Når man skal godkjenne ord skal man da bare rette til grunnformene av ordene, eller skal man godkjenne også bøyde former av ordene? Opplever at jeg får mange ord i genitivs-form. Som for eksempel:
* igangkjøringens * planterikets
Skal man bare godkjenne disse og sende dem inn? De er jo korrekte...
Ser også at det er begynt å komme # som standard foran Composite-word fra og med 22.03 d.å. Skal man droppe orddelingen? Med vennlig hilsen
Svenn Inge Ingebrigtsen Mobil: 918 00 664 E-post: svenn@online.no -- Dronningensgate 47, seksj. 201 8514 NARVIK