On Tue, 2008-07-22 at 11:25 +0200, Eirik U. Birkeland wrote:
Så kva meiner de? Er [å rippe] eit ord som allereie er så mykje i bruk i norsk at vi kan/bør bruke det i omsetjingane, eller har de framlegg til andre gode ord som kanskje seier meir enn «å rippe» gjer?
eg synest "å rippe" er eit flott nyord, og ser ingen grunn til at vi skal gå mot straumen med eit eigenkonstruert ord.