Nå spør jeg sikkert fryktelig dumt her, men kan noen forklare meg prinsippene bak disse e-postlistene?
Med vennlig hilsen Dan Åsen Hansen
fre. 3. apr. 2020 kl. 22:26 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Johnny A. Solbu skreiv 03.04.2020 21:33:
Man kan spørre om det går an å ha en spesifik diskusjonsliste som skal
stå på nettsiden, óg bruke en helt annen dedikert robot-liste som robotmeldinger skal gå til.
Eg skal forhøyra meg med personen som er ansvarleg for TP-roboten.
-- Karl Ove Hufthammer
E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org