Takker for svara.
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline
select="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></switchinline>+Shift+click
Kanskje ikkje heilt tydeleg formulert spørsmål. Eg har forstått det slik at dersom programmet blir køyrd på ein Mac, vil kommandoane generere teksten «Option +Shift+click» og på ein PC «Alt+Shift+click».
På andre fora har eg fått til svar at tasten kan heite «Eple» (eller «Apple»), «Command» eller «Cmd», med dei to siste som offisielle namn. Eg vel å halde meg til desse. Altså «Command» og «Cmd».
Fekk også ei lenke til http://mac1.no/switch
Kolbjørn