Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline select="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></switchinline>+Shift+click
Kan like gjerne få det rett frå starten av så ein slepp gå gjennom omsetjinga på nytt.
Helsing Kolbjørn Stuestøl
Hei,
På mitt tastatur (internasjonalt, tror en del har importert Mac) så står det "alt" og "option" på. Jeg ser på http://store.apple.com/no/product/MC184H/B/apple-wireless-keyboard?fnode=56 at iallefall ett av de norske har "alt" sammen med et tegn på.
Hadde det vært meg så hadde jeg gått for "alt" som det virker står på alle. En norsk oversettelse av typen "Valg" eller lignende ville for meg vært mer forvirrende selv om det kanskje er mer norsk prinsipielt sett.
Mvh, Yngve
On 01/14/2013 04:18 PM, Kolbjørn Stuestøl wrote:
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline select="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></switchinline>+Shift+click
Kan like gjerne få det rett frå starten av så ein slepp gå gjennom omsetjinga på nytt.
Helsing Kolbjørn Stuestøl
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
2013/1/14 Kolbjørn Stuestøl kolbjoern@stuestoel.no
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline select="MAC">Option</** caseinline><defaultinline>Alt<**/defaultinline></switchinline>** +Shift+click
Kan like gjerne få det rett frå starten av så ein slepp gå gjennom omsetjinga på nytt.
http://i18n.skulelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.html
Helsing Kolbjørn Stuestøl
______________________________**_________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/**mailman/lister.ping.uio.no/**listinfo/i18n-nohttps://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Den 14.01.2013 16:36, skreiv Yngve Inntjore Levinsen:
Hei,
På mitt tastatur (internasjonalt, tror en del har importert Mac) så står det "alt" og "option" på. Jeg ser på http://store.apple.com/no/product/MC184H/B/apple-wireless-keyboard?fnode=56 at iallefall ett av de norske har "alt" sammen med et tegn på.
Hadde det vært meg så hadde jeg gått for "alt" som det virker står på alle. En norsk oversettelse av typen "Valg" eller lignende ville for meg vært mer forvirrende selv om det kanskje er mer norsk prinsipielt sett.
Har ingen planar om å omsetje tastetekstane. For PC blir teksten «Alt», men eg har ikkje Mac og veit ikkje kva som står på den tilsvarande tasten der. Kolbjørn
Mvh, Yngve
On 01/14/2013 04:18 PM, Kolbjørn Stuestøl wrote:
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline select="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></switchinline>+Shift+click
Kan like gjerne få det rett frå starten av så ein slepp gå gjennom omsetjinga på nytt.
Helsing Kolbjørn Stuestøl
Den 14.01.2013 19:40, skreiv Olav Dahlum:
2013/1/14 Kolbjørn Stuestøl <kolbjoern@stuestoel.no mailto:kolbjoern@stuestoel.no>
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline select="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></switchinline>+Shift+click Kan like gjerne få det rett frå starten av så ein slepp gå gjennom omsetjinga på nytt.
Den er alltid framme under omsetjingsarbeidet, men eg finn ingenting om tastenamna der. Meg som ikkje kan leite?
Kolbjørn
Helsing Kolbjørn Stuestøl _______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no <mailto:i18n-no@lister.ping.uio.no> https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no-- Olav Dahlum
Den 14.01.2013 22:05, skrev Kolbjørn Stuestøl:
Den 14.01.2013 19:40, skreiv Olav Dahlum:
2013/1/14 Kolbjørn Stuestøl <kolbjoern@stuestoel.no mailto:kolbjoern@stuestoel.no>
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinlineselect="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></switchinline>+Shift+click
Kan like gjerne få det rett frå starten av så ein slepp gå gjennom omsetjinga på nytt.Den er alltid framme under omsetjingsarbeidet, men eg finn ingenting om tastenamna der. Meg som ikkje kan leite?
Fra fellesordlista: option (knapp MAC-tastaturet) tilvalg
Kolbjørn
Helsing Kolbjørn Stuestøl _______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no <mailto:i18n-no@lister.ping.uio.no>https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
-- Olav Dahlum
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Mandag 14. januar 2013 22.05.19 skrev Kolbjørn Stuestøl:
Den 14.01.2013 19:40, skreiv Olav Dahlum:
2013/1/14 Kolbjørn Stuestøl <kolbjoern@stuestoel.no mailto:kolbjoern@stuestoel.no>
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline select="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></sw itchinline>+Shift+click Kan like gjerne få det rett frå starten av så ein slepp gå gjennom omsetjinga på nytt.Den er alltid framme under omsetjingsarbeidet, men eg finn ingenting om tastenamna der. Meg som ikkje kan leite?
Tilvalg → søk etter MAC...
Kolbjørn
Helsing Kolbjørn Stuestøl _______________________________________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no <mailto:i18n-no@lister.ping.uio.no> https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
2013/1/14 Kolbjørn Stuestøl kolbjoern@stuestoel.no
Den 14.01.2013 19:40, skreiv Olav Dahlum:
2013/1/14 Kolbjørn Stuestøl <kolbjoern@stuestoel.no mailto: kolbjoern@stuestoel.no**>
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline select="MAC">Option</**caseinline><defaultinline>Alt<**/defaultinline></switchinline>**+Shift+click
Kan like gjerne få det rett frå starten av så ein slepp gå gjennom omsetjinga på nytt.http://i18n.skulelinux.no/nb/**Fellesordl.eng-no.htmlhttp://i18n.skulelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.html
Den er alltid framme under omsetjingsarbeidet, men eg finn ingenting om tastenamna der. Meg som ikkje kan leite?
Kolbjørn
Helsing Kolbjørn Stuestøl ______________________________**_________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no <mailto:i18n-no@lister.ping.**uio.no<i18n-no@lister.ping.uio.no>https://lister.ping.uio.no/**mailman/lister.ping.uio.no/**listinfo/i18n-nohttps://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
-- Olav Dahlum
______________________________**_________________ i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/**mailman/lister.ping.uio.no/**listinfo/i18n-nohttps://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Her finner du en bedre oversikt: http://i18n.skulelinux.no/retningslinjer.html#destHeader23
Takker for svara.
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline
select="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></switchinline>+Shift+click
Kanskje ikkje heilt tydeleg formulert spørsmål. Eg har forstått det slik at dersom programmet blir køyrd på ein Mac, vil kommandoane generere teksten «Option +Shift+click» og på ein PC «Alt+Shift+click».
På andre fora har eg fått til svar at tasten kan heite «Eple» (eller «Apple»), «Command» eller «Cmd», med dei to siste som offisielle namn. Eg vel å halde meg til desse. Altså «Command» og «Cmd».
Fekk også ei lenke til http://mac1.no/switch
Kolbjørn
Den 15.01.2013 12:18, skrev Kolbjørn Stuestøl:
Takker for svara.
Kva heiter tasten i Mac som tilsvarar Alt-tasten på PC-en? Eksempel frå omsetjingsarbeide (LibreOffice): <switchinline select="sys"><caseinline
select="MAC">Option</caseinline><defaultinline>Alt</defaultinline></switchinline>+Shift+click
Kanskje ikkje heilt tydeleg formulert spørsmål. Eg har forstått det slik at dersom programmet blir køyrd på ein Mac, vil kommandoane generere teksten «Option +Shift+click» og på ein PC «Alt+Shift+click».
På andre fora har eg fått til svar at tasten kan heite «Eple» (eller «Apple»), «Command» eller «Cmd», med dei to siste som offisielle namn. Eg vel å halde meg til desse. Altså «Command» og «Cmd».
Command er den som er plassert der Alt-tasten er plassert på "IBM"-tastaturer. Option-tasten er plassert ved siden av. Command blir ofte kalt Eple- eller Apple-tasten fordi den en gang i tiden hadde Apple-logoen. I dag har den severdighetstegnet (som brukes i trafikkskilter). Command tilsvarer Ctrl i funksjonalitet, men Ctrl finnes også på Mac-tastaturer, men er lite brukt til snarveier.
På Option-tasten står det Alt og Option: https://www.apple.com/uk/keyboard/
Fekk også ei lenke til http://mac1.no/switch
Kolbjørn
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no