On lør, 2004-07-31 at 13:00 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Knut Yrvin knuty@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200407311213.15718.knuty@skolelinux.no:
Det blir sendt en kontinuerlig strøm av instruksjoner, en instruksjonsstrøm, instruksjonskø, eller kommandokø. Jeg likte beste det siste forslaget som kom fra Kjetil Homme :-).
Jo då, «kommandokø» er OK. Ordet vart brukt i KMail. Er det slik her at KMail for eksempel sender fleire «DELE»-kommandoar til POP3-tenaren utan å venta på «OK»-meldingar?
ja. eigentleg burde ikkje KMail plage brukaren med dette i det heile teke, dette skal klient og tenar finne ut av på eiga hand.
POP3: tenaren annonserer PIPELINING som svar på CAPA, deretter kan klienten pøse på med kommandoar (RFC 2449).
SMTP: fungerer som POP3, men som svar på EHLO (RFC 2920).
IMAP4: har vore designa slik frå starten av, alle kommandoar vert sendt med ein merkelapp som tenaren tek med i svaret.