Friday 30. July 2004 18:36, wrote Gaute Hvoslef Kvalnes:
Fredag 30. juli 2004 18:08 skreiv Sven Harald Klein Bakke:
Uff, jeg føler at jeg har slurvet litt, men som en kde-3.3beta2-bruker, og villig kde-oversetter skal jeg selvfølgelig sette i gang med å hjelpe til. Oppdaterer via cvs i dette øyeblikk :)
Så fint! :) Berre sei frå kva for filer de går i gang med først, så slepp me at folk kastar vekk tid på å jobba med dei same filene. Det er òg ein god regel å sjekka ofte inn i CVS.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Jeg begynner på kontact.po - nb ;)