Onsdag 13. februar 2008 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
™ (Shift + AltGr + R) π (kor? µ ligg på «AltGr + M», men «AltGr + P» er opptatt)
Eg hadde tenkt å legga til “” og ‘’, men so oppdaga eg til mi glede at desse alt er tilgjengelige på «AltGr (+ Shift) + V/B». :-D På tide eg fant ut det; eg brukar teikna ofte.
er det ikkje betre å bruke Compose-sekvensar til slikt?
Om det er betre eller ikkje, veit eg ikkje. Eg er ikkje van med å bruka Compose-sekvensar.
eg har µ på Compose+m+u i XTerm, t.d.
Du misforsto (kanskje). µ *finst* alt på «AltGr + M». Eg har òg sett norske tastatur der dette er nemnt på M-tasten. Men π finst ikkje, noko som er synd for norske matematikarar. :)
Eg vil òg endra «Shift + AltGr + 5» frå ¢ til ‰, sidan dette er den logiske plasseringa, og ¢ er lett tilgjengelig på E-tasten.
Compose+%+. verkar meir naturleg for meg. (¢ er sjølvsagt Compose+c+|.)
Compose-sekvensar som innebærer «Shift»-tasten synest eg er ganske ubehagelig å bruka …