Onsdag 14. august 2002 09:19 skreiv Eivind Tagseth:
- Knut Yrvin knuty@skolelinux.no [020813 21:15]:
IT-sjefen i Akershus er svært opptatt av at man rapporterer alle de manglene man skulle oppdage med oversettelsene tilbake til oversetterene av OpenOffice. Det slår meg at vi burde hatt et enkelt registreringssystem for dette. Har noen ett forslag da f.eks. bugzilla er for komplisert.
Synes mantis (http://mantisbt.sourceforge.net/) er det registreringssystemet som har greiest brukergrensesnitt og som er greit å administrere. Noen sa at sikkerheten kanskje ikke var helt gjennomført, men det skaper vel neppe problem i dette tilfellet...
Problemet med både Bugzilla og Mantis (så vidt eg kan sjå) er terskelen for nye brukarar. Dersom brukaren må registrera seg med e-postadresse og passord, trur eg mange fell frå.
Både Debian og KDE brukar eit nokså greitt system, der du sender ein enkel e-post. KDE har eit vevgrensesnitt me kunne ha forenkla og brukt som modell.
Eg ser for meg ei nettside med eit skjema der du oppgir programmodul, språk og andre viktige ting. (Ikkje ein Bugzilla-jungel, men ei enkel og oversiktleg side.) Brukaren skal ikkje trenga oppgi e-postadresse ein gong. Skjemaet vert sendt som e-post til feilsystemet. Anten ein brukar Debian/KDE bug tracker eller Bugzilla, vil ein ha eit kraftig system i ryggen for å halda oversikta samstundes som grensesnittet er så enkelt som råd.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes