Måndag 15. desember 2003 10:20 skreiv Harald Thingelstad:
"Lydhorn" ? "Lydvarsel"?
I serien «viktige poeng eg gløymde å nemna i første e-post»: Signalet er ikkje nødvendigvis ein lyd. Standardsignalet er ein kort pipetone, men kan byttast ut med ei vilkårleg lydfil. Dessutan kan signalet vera visuelt, der skjermen blinkar eller endrar farge ei kort stund.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes