onsdag 11 august 2004, 02:19, skrev Knut Yrvin:
Hvis noen har lest helt hit, så er det vel ingen hemmelighet at deltakere i Skolelinux-prosjektet har høy selvtillit på vegne av norsk språk. Dette går selvsagt utover de som argumenterer mot en slik selvtillit.
Glemte å si:
Skolelinux-prosjektet vil styrke norsk språk på den elektroniske landevei. Derfor oversetter vi dataprogrammene til norsk hvor andre bare prater om hvor fint det ville vært. De bruker millioner på å utrede det. Selv når utredningene er ferdige velges dyre ikke-oversatte kjøpeprogrammer for tresiffrede millionbeløp framfor å satse på rimelige og fullverdige konkurrenter oversatt til norsk.
- Knut