j
k
j a
j l
fredag 22. april 2005, 17:32, skrev Axel Bojer:
identifier-identifikator?? eller har vi noe bedre?
identifier-identifikator??
eller har vi noe bedre?
Egentlig er det en merkelapp for merkelapper ...
Hvilken sammenheng framkommer denne håpløse språkbruken?
- K
Back to the thread
Back to the list