On Tue, 2009-05-26 at 13:50 +0200, Axel Bojer wrote:
Kjetil Torgrim Homme skrev:
On Tue, 2009-05-26 at 13:11 +0200, Axel Bojer wrote:
kjikvadratfordelinga.
"kji"? aldri j framfor i y ei øy, veit du :-)
kjip?
ja, der er nokon få unntak, "sjy" er eit anna, men det er ingen grunn til å generere nye :-)
det er vanlegare å skrive "khi", det er også forma som er brukt i Nynorsk- og Bokmålsordboka.
Jeg finner verken kjikvadrat eller khikvadrat i bokmåls- eller nynorskordboka.
det stemmer. det er den greske bokstaven som er omtala, men ikkje med eige oppslagsord.
kias'me m1 (gj nlat frå gr, av bokstaven khi, som er kryssforma) retorisk figur [...]
X 1 romersk talltegn = 10 2 (gr khi) fork. for Kristus