mandag 2. mai 2005, 18:06, skrev Karl Ove Hufthammer:
Eg ser det varierer veldig kva teiknsetjing som vert brukt (på engelsk) i verktøytips, statuslinjer, programskildringar, bidragsytartekst og andre plassar. Kunne me kanskje klara å få dette konsekvent på norsk?
Flott!
(...)
Viser eller gøymer toppteksten. Vis eller gøym toppteksten.
Her varierer òg praksisen, men sistnemnte form verkar meir vanleg. (Norske omsettingar av Microsoft-program brukar so vidt eg kan sjå konsekvent første form, sjølv om originaltekstane brukar nummer to.) Her foreslår eg imperativformene (form to), uavhengig av kva originalteksten seier.
Kva kommentarar har de til dette? Eg vil svært gjerne få det (me vert einige i) inn i dei språklige retningslinjene.
Kan se på de andre siden, men her vil jeg bare si at jeg også vil gå inn for alternativ 2, da det virker mer «rett fram», i stil med norsk praksis.
-Axel