Hvordan går det med å få på plass et system for å ta i korreksjoner til bokmål og nynorsk stavekontroll? Hvor skal jeg be folk som har korreksjoner melde sine korreksjoner, slik at vi er sikre på at de kommer med i neste versjon av ordlisten?
Hvordan går det med å få på plass et system for å ta i korreksjoner til bokmål og nynorsk stavekontroll? Hvor skal jeg be folk som har korreksjoner melde sine korreksjoner, slik at vi er sikre på at de kommer med i neste versjon av ordlisten?
Arbeidet går sakte. Men jeg har kommet frem til en løsning som jeg kan bruke for å få noe opp fort.
Håper å få satt sammen en måte som det går å legge til nye ord nå fort.
et par spm.
Når det gjelder developer.skolelinux.no
er det noen begrensninger når det gjelder at jeg kan kjøre cron jobber?
skulle gjerne hatt et sted som jeg kunne kjøre bygging av ordlistene jevnlig.
Når det gjelder og sende ord som mangler har jeg ført opp meg selv på no.speling.org som kontakt person.
Mitt forslag er at det kanskje lages en epostaddresse ala ordliste-nn@skolelinux.no
der eposten også videresendes til meg eller den som er koordinator for ordllista arbeidet.
Hva sier du om det?
mvh Torstein Dybdahl