Tysdag 26. mai 2009 skreiv Axel Bojer:
Mener du at det er helt uproblematisk med overstreking på nynorsk også?
Ja, det er ingen forskjell på nynorsk og bokmål her.
Er det noen andre programmer som bruker Overstreking i denne betydningen, som en strek over et ord?
Ja, KOffice.