Onsdag 20. februar 2008 skreiv Karl Ove Hufthammer:
continuous build server ?
Skriv om.
Vil bere legga til at om det ikkje er eit dødsviktig poeng at tenaren bygger kontinuerlig, samanlikna med ein annan tenar som ein omtalar samtidig som *ikkje* gjer det, vil «byggtenar» ofta vera meir enn godt nok!