[posted and mailed]
Herman Robak herman@skolelinux.no skreiv i innlegget news:1082830327.3783.839.camel@pc058.qadoc.oslo.opera.com:
står det at Audacity ikke er oversatt til bokmål, men jeg har faktisk lagt en oversettelse av GUI og en del av web-sidene, inkludert OSS (FAQ).
Eg finn ikkje omsettinga i CVS-en til Audacity, ei heller nokon annan plass. Kor er ho?