Karl Ove Hufthammer wrote:
Eg strevar med bøying av verb til KVocTrain. Kva heiter verbtida «past progressive» på norsk?
Det er visst endå verre. Her dei ulike tidene, med mine forslag:
Enkel presens -- Enkel presens Preset Progressive -- Presens partisipp Preset Perfect -- ? Simple Past -- Preteritum Past Progressive -- ? Past Participle -- Perfektum partisipp Future -- Futurum
Kva skal spørjeteikna vera?