On Wed, Dec 10, 2003 at 05:36:03PM +0100, Knut Yrvin said:
onsdag 10. desember 2003, 13:31, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg treng eit norsk ord for 'throbber', som er den vesle dingsen som gjerne er oppe i eit hjørne på ein nettlesar og viser at noko skjer, ved å vera animert når ei side driv og lastar.
Liknende funksjonalitet heter «progress bar» på engelsk. Vi har valgt å oversette til «framdriftsviser» på norsk 1) 2) 3).
Et forslag kan være å kalle «throbber» for «framdriftspuls»?
Dette er det eg vil kalle ein progress bar på engelsk, ja, og framdriftsvisar (eller framdriftsindikator, som eg ville sagt med min hug til adekvate synonym). Men throbber er den animerte dingsen øvst til høgre i t.d. mozilla og IE, og det vert noko anna.
(Som http://www.geocities.com/Tokyo/6774/throbber.htm)
Språkrådet kallar den puls-ikon, det er kanskje hakket betre enn pulsator, som eg synes vert litt for openbart konstruert. Så eg røyster for puls-ikon. (Tasteleifen "puls-ikno" fungerer også, den er trass alt litt lite nyttig ;))
http://www.sprakrad.no/paanorsk.htm