j
k
j a
j l
Fredag 08 oktober 2004 16:34 skreiv Axel Bojer:
Så ditt forslag er «tekstbehandlar» = word processor «skriveprogram» = text editor ?
Ja, nett som i dag.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Back to the thread
Back to the list