[posted and mailed]
axelb@skolelinux.no wrote in news:20041004140559.9BCB3242C2@developer.skolelinux.no:
<tr> <td>word processor</td> - <td>tekstbehandlingsprogram</td> + <td>skriveprogram, tekstbehandler, tekstbehandlingsprogram</td> </tr>
Hæ? Var me ikkje einige om at eit Word Processing Program var eit «tekstbehandlingsprogram», mens me med eit «skriveprogram» meinte sokalla Text Editors -- Kwrite, Kate, Vim o.l.