j
k
j a
j l
"Y J Landro" postlister@fastmail.fm wrote in news:opsbz92907od9r59@c400.olius11:
Kva med "søppelpost"? Dekkjer spamming, er ikkje eit nerdeord, er sjølvforklarande og høver godt i norsk språkmønster.
«Søppelpost» er OK, men eg føretrekker «reklame».
Back to the thread
Back to the list