j
k
j a
j l
[Gaute Hvoslef Kvalnes]
..."Bootable CD" har omsett til "Oppstarteleg CD" Vanskeleg, kjem ikkje på noko betre nett no.
"Bootable CD" har omsett til "Oppstarteleg CD"
Vanskeleg, kjem ikkje på noko betre nett no.
Jeg bruker 'bootbar CD' i min dagligtale. Jeg synes 'Oppstarteleg CD' høres knotete ut.
Back to the thread
Back to the list