* Alexander Rødseth (27. des 2007 14:56):
Selv om man har norske ord for grafteori, er det ikke dermed sagt at det vil fungere å inkorporere disse i 3D-programmer oversatt til norsk eller i norske miljøer der man jobber med 3D. Grafteori er et beslektet, men anderledes felt.
Dersom du les litt grundigare vil du sjå at det ikkje er graf-terminologi men geometrisk terminologi eg vil bruka, akkurat som på engelsk.
Jeg har mine tvil om at dette er innarbeidet terminologi, men lar meg gjerne overbevise om det motsatte. Har du et eksempel fra et 3D-program oversatt til norsk eller et miljø der man jobber med 3D?
Eg meiner innarbeidd geometriterminologi. Kva ein skal gjera med dei teknologispesifikke termane veit eg ikkje, men dei reint geometriske er som sagt innarbeidde.
Om så det ikke har geometrisk mening, kan det fortsatt ligge lagret i en fil, selv når informasjonen ikke blir brukt til Gouraud-shading.
Det er namnet "normal" som er meiningslaus, ikkje sjølve informasjonen.
Hva med en flate som spent opp mellom motstående hjørner inne i en kube? Ville du kalt den for en sideflate?
Nei, det er ikkje ei sideflate. Det er heller ikkje eit "face" i geometrisk forstand. Dersom "face" kan generaliserast til slike ting i 3D-grafikk, kan vel "sideflate" det og. Men "flate" kan sikkert ha sin misjon i denne samanhengen sjølv om det i geometrien korresponderer til "plane" (og jamvel "surface") og ikkje til "face".
Erik