On Fri, 2004-07-30 at 00:37, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
I eit anfall av inspirasjon skreiv eg eit avsnitt om snarvegstastar til retningslinjene vĂ¥re. Kommentarar er velkomne.
Dette koster betydelig arbeid, og er beheftet med feil. Burde ikke snarveistastene bli generert automatisk, slik at kollisjonene kunne bli eliminert en gang for alle?