Axel Bojer skrev:
Kjetil Torgrim Homme skrev:
On Wed, 2008-07-16 at 12:40 +0200, Axel Bojer wrote:
(...)
Vi har http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html#destHeader5
Virker disse valgene konservative? radikale? moderate? liberale?
vi brukar stort sett dei liberale og relativt bokmålsnære formene, med eitt unntak: vi brukar a-infinitiv. om eg fekk bestemme, ville eg nok bytta til e-infitiv. elles i den lista er det berre at "me" er føretrekt framfor "vi" eg vil plukke på, men det førekjem sjeldan i omsette tekster uansett. (sjølv brukar eg ofte meir konservative former enn denne normen, t.d. "fyrst" og "naudsynt".)
Vet noen om noen slags dokumentasjon om utbredelsen av a-infinitiv og/eller e-infinitiv på nynorsk? Jeg forstår det slik at det avhenger dels av landsdel.
... og om -e med rett kan kalles gammeldags eller ikke, hvordan kan man begrunne det med annet enn synsing? Nynorskordboka inneholder begge deler, det er viktig. Noe annet?
Denne sier riktignok noe om hvor i landet man kan forvente dette i forhold til dialektene: http://www.vgskole.net/teachers/norsk/spraak/maalfoere/maalfoere.ph
Fordeling av nn og nb: http://www.ssb.no/utgrs/arkiv/tab-2007-04-20-09.html
... men noe annet fant jeg ikke foreløpig på google.
-Axel