Ser at i bokmålsoversettelsen er det ofte ikke oversatt, bare fornorsket (plugins=pluginer osv.) Ser at både innstikksmoduler og tilleggsmoduler er brukt andre steder, bla. i nynorskoversettelsen. Hva synes folk er den beste oversettelsen? Heller vel litt mot tilleggsmoduler selv.