På Laurdag 17 mai 2008 , 12:38:58 skrev Jostein Hauge:
Torsdag 15. mai 2008 , 18:47:24 skrev Karl Ove Hufthammer:
Onsdag 14 mai 2008 skreiv Jostein Hauge:
Håper dette er rette sted å henvende seg.
Det er det! Tusen takk for tilbakemeldinga di. Det er med slike tilbakemeldingar me kan gjera omsettingane betre.
Takk til dere som gjør en så bra innsats med oversettelsene :)
Når man svarer e-poster i Kmail kommer dette i emne-feltet: "På Mandag 12 mai 2008 , 09:45:29 skrev xx:" Her er det rom for forbedring. For det første synes jeg "På" bør fjernes, det virker merkelig og er nok en litt forhastet oversettelse fra engelsk hvor man bruker "on". Deretter mangler det punktum etter datoen og det er et malplassert mellomrom framfor kommaet.
Eg har no retta dette oppe i utviklingsversjonen, slik at det vert med i neste offisielle versjon, som vert KMail i KDE 4.1. Formatet er no:
DATO KLOKKESLETT skrev du:
Flott! Men også jeg foretrekker navn framfor "du".
Akkurat korleis DATO og KLOKKESLETT vert sjåande ut, kjem an på lokale-innstillingane dine. I utgangspunktet skal dei i nyare Linux-ar bli korrekt sjølv med den gamle omsettinga. Men det vert dei *ikkje* på min splitter nye Mandriva 2008.1 manglar punktumet etter datoen:
Onsdag 14 mai 2008
Mens på ein eldre Fedora 8 vert det rett:
Onsdag 14. mai 2008
Nokon som veit kor feilen ligg, og kven som skal kontaktast for å få ting retta opp? Interessant nok gjev «date» eit korrekt format hos meg:
to. 15. mai 18:46:47 +0200 2008
Jeg bruker også Mandriva. Nå har punktumet etter datoen kommet på plass hos meg. Har det skjedd hos andre Mandriva-brukere? Evt. hvordan? Jeg kan ikke se hvilken oppdatering den feilrettingen skulle kommet med.
Nå fant jeg feilen, hos meg i allefall. Under "Regionalt og tilgjengelighet" -> "Land/region og språk" i KDE Kontrollpanelet, var "Land eller region" hos meg satt til "standard". Ved å endre denne til "Norge" kom punktumet på plass.
Jeg synes dette er viktigere å få korrekt enn oversettelsen av selve programmet. Selv redigerer jeg den linja manuelt hver gang...
Det er ikkje nødvendig. Du kan sjølv skreddarsy kva som skal stå der under «Innstillingar | Oppsett av KMail | Skrivefelt | Maler | Svar til avsender».
Takk for tips. :)
Den nynorske versjonen er forøvrig fortsatt på engelsk.
Eg har no retta opp i det òg.
Flott!
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no