Hei
Når man setter inn en Avkryssingsboks får denne automatisk navnet CheckBox1, og etiketten blir også engelsk.
Er det ikke best å *ikke* oversette navnene til Avkryssingsboks1 osv? Det blir jo bare mer tungvint for en bruker når han skal følge smørbrødlisten.