On Mon, 5 Nov 2001, Petter Reinholdtsen wrote:
[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Eller 'Nylig brukt' (som på nynorsk)? Teksten er felles for mange KDE-program, og ligg i kdelibs.po.
Ja, bedre. 'Nylig brukte' låter bedre i mine ører.
Har nokon eit betre forslag? Eg er ikkje glad i 'gjer om', men har brukt det likevel.
Kanskje 'Gjenta', 'Gjør på nytt', 'Omgjør' eller 'Omgjør angre'.
Angre² ?
Kunne ikke dy meg... ;-)