j
k
j a
j l
On Monday 05 August 2002 16:54, Herman Robak wrote:
...IMHO burde Opera være uaktuelt. Og IMHO er Mozilla for stor og ressurskrevende.
IMHO burde Opera være uaktuelt.
Og IMHO er Mozilla for stor og ressurskrevende.
Konqueror med Gecko? Galeon?
Back to the thread
Back to the list