Eg støttar bakgrunnsprosess. Eventuelt bakgrunnst[j]eneste.
Leif
Den 07.08.2024 23:12, skreiv Petter Reinholdtsen:
Et alternativ for daemon kan forresten være bakgrunnsprosess.
-- Happy hacking Petter Reinholdtsen _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org