On Thu, 2009-06-25 at 20:23 +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
[Kjetil Torgrim Homme]
leecher ??? nedlastar
den er god.
Jeg har hørt 'igle' om 'leech', og likte den. Igler?
eg har alltid synest at "leech" er unødvendig nedsetjande. det hadde vore greit nok om uttrykket berre vart brukt om nedlastarar som ikkje delte med andre, men det vert brukt om *alle* som ikkje er ferdige med å laste ned (når dei er ferdige, går dei over til å vere "seeds"/"seeders", eller "kjelder" som eg kalla dei).