Sundag 2. november 2003 12:17 skreiv Åsmund Skjæveland:
Eg foreslår at «merkelapp» vert ført opp som ei omsetjing av "label". Av ein eller annan grunn synest eg det høyrest litt rotnorskare ut enn «etikett».
Einig, eg synest det høyrest veldig bra ut.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes