Nynorskomsetjingsprosenten av neste GNOME-versjon (2.10) har falle frå 82% til 64%, i stor grad pga. ein drøss obskure stadnamn. Men uansett, eg kan ikkje bruka så mykje tid på omsetjing dette semesteret, så det er heller tvilsamt om nynorsk kjem til å koma seg over den magiske grensa på 80% til neste utgåve viss ingen andre kan spara litt krefter.
http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.10/nn http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.8/nn