Fekk dette spørsmålet i dag. Noen som kan rette dette? Gjeld bokmålsomsetjinga. Det er korrekt på nynorsk.
Lagt ut på
http://www.gimp.no/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=518&forum=12
Helsing Kolbjørn
«Heisann! Norsk oversettelse har en feil i menyen for Filter -> Lys og skygge. Det er opprinnelig "lighting effects" (lyseffekter) ... ikke "lightning effects" (lyneffekter)! ;-) Håper du kan få rettet opp i dette lille problemet. Takk forøvrig for innsatsen du gjør for det flotte programmet Gimp! Mvh»