Fekk dette spørsmålet i dag. Noen som kan rette dette? Gjeld bokmålsomsetjinga. Det er korrekt på nynorsk.
Lagt ut på
http://www.gimp.no/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=518&forum=12
Helsing Kolbjørn
«Heisann! Norsk oversettelse har en feil i menyen for Filter -> Lys og skygge. Det er opprinnelig "lighting effects" (lyseffekter) ... ikke "lightning effects" (lyneffekter)! ;-) Håper du kan få rettet opp i dette lille problemet. Takk forøvrig for innsatsen du gjør for det flotte programmet Gimp! Mvh»
su. den 15. 04. 2012 klokka 18.10 (+0200) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Fekk dette spørsmålet i dag. Noen som kan rette dette? Gjeld bokmålsomsetjinga. Det er korrekt på nynorsk.
Viss du set om Gimp til nynorsk, har du vel tilgang til å retta dette i bokmålsomsettinga også?
On Sun, 15 Apr 2012 18:10:46 +0200, Kolbjørn Stuestøl kolbjoern@stuestoel.no wrote:
Fekk dette spørsmålet i dag. Noen som kan rette dette? Gjeld bokmålsomsetjinga. Det er korrekt på nynorsk.
Lagt ut på
http://www.gimp.no/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=518&forum=12 [1] Helsing Kolbjørn
«Heisann! Norsk oversettelse har en feil i menyen for Filter -> Lys og skygge. Det er opprinnelig "lighting effects" (lyseffekter) ... ikke "lightning effects" (lyneffekter)! ;-) Håper du kan få rettet opp i dette lille problemet. Takk forøvrig for innsatsen du gjør for det flotte programmet Gimp! Mvh»
Links:
[1] http://www.gimp.no/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=518&forum=12
Eg har retta det i Ubuntu og oppstraums.