On Fri, 2005-06-17 at 11:54 +0200, Axel Bojer wrote:
Hei! Fikk et innfall i går; oversetter som jeg er liker jeg ikke ordet «flamewar», så jeg foreslår e-postkrangel. Dette passer godt inn i det norske ordsystemet, f.eks: e-postkrangling en lang/alvorlig e-postkrangel kranglefantene osv.
News er ikke død. Flambering kan forekomme i vevfora også.
Hva med «nettkrangel»?