Tysdag 6. august 2002 18:10 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Eventuelt to kontakt med nokre folk som har greia på japansk/austasiatisk. Det er ikkje utenkelig at dette allereie har eit (halv)etablert namn til norsk.
«Furigana», trur eg Tonje kalte det. Ho er cand.mag. (?) i japansk, og kjenner godt til fenomenet. Namnet «ruby» hadde ho aldri høyrt før, sjølv ikkje i engelske lærebøker. Me kjem tilbake til saka i morgon ;-)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes