Laurdag 17. mai 2008 skreiv Jostein Hauge:
DATO KLOKKESLETT skrev du:
Flott! Men også jeg foretrekker navn framfor "du".
Eg vil ikkje endra dei norske omsettingane til ikkje å vera i samsvar med dei engelske originaltekstane, så då må du ev. senda inn eit forslag om dette til KDE-folka: http://bugs.kde.org/ Men eg tvilar på at det vil gå gjennom.
Men den lettaste løysinga er sjølvsagt å endra malen i ditt eiga program til til å ta med namnet (kopier malen frå «Svar til alle» til malen til «Svar til avsendar»).
Nå fant jeg feilen, hos meg i allefall. Under "Regionalt og tilgjengelighet" -> "Land/region og språk" i KDE Kontrollpanelet, var "Land eller region" hos meg satt til "standard". Ved å endre denne til "Norge" kom punktumet på plass.
Takk for tipset! Det hjelpte her òg. Pussig. Mulig eg sjølv hadde endra nokre av innstillingane éin gong, slik at ingen innstillingar vart automatisk retta opp / endra når eg oppdaterte Mandriva-en.
Forhåpentligvis skal alt vera rett som standard for nye brukarar.