fredag 25. oktober 2002, 17:36, skrev dArne Christian Hårseth : | Se vedlagte kvalitetsgjennomgang av OpenOffice | tekstbehandlingsprogram. | | Vedlegget har to kolonner: | Sted: Viser under hvilket | menyvalg jeg har en bemerkning | Feil/forberingsforslag: Beskriver hva som er | feil/svakhet og evt. retting/forbedrings-forslag | | Arne
Skal se på det på torsdag, om da ikke Gaute kommer meg i forkjøpet :-)
mvh Axel