jeg forstår ikke hvorfor nedenstående mail er så dårligt formateret. Kan nogen forklare mig hvorfor det hele kommer så uorganisert? Og hva kan man gjøre for å unngå dette?
Jeg ser problemet titt.
Hilsen keld
On Sat, Sep 29, 2007 at 04:23:59PM +0200, Bjørn Kvisli wrote:
Lørdag 29 september 2007 15:05, skrev Karl Ove Hufthammer:> Laurdag 29. september 2007 skreiv Bjørn Kvisli:> >Jeg arbeidet på en fil uten å committe samme dag.>> Det må du ikkje finna på å gjera. Sidan eg synkroniserer filene med KDE> nesten kvar dag, vil typisk linjenummera i kommentarfelta endrast kvar dag,> og då vil det automatisk oppstå konfliktar. Burde kanskje uttrykt meg litt klarer i min forrige mail: Det ser ut til å være en av dine automatiske oppdateringer som er skjedd etter at jeg lastet ned. Det dreier seg om digikam bokmål på kde4.-Bjørn>> Commit early; commit often. _______________________________________________i18n-no mailing listi18n-no@lister.ping.uio.nohttps://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no