j
k
j a
j l
Knut Yrvin wrote:
...Sjølv har eg brukt «velkomstbilete». Forslag/synspunkt? Godt forslag.
Sjølv har eg brukt «velkomstbilete». Forslag/synspunkt?
Godt forslag.
Då tar eg ei masseoppdatering i CVS på dette, med mindre det kjem protestar i løpet av dagen.
Back to the thread
Back to the list