[Olav Dahlum]
Axel ser også ut til å slite litt med å finne tid til dette. Jeg er dog avhengig av at stavekontrollen er oppdatert til bruk i blant annet LibreOffice, så noe av tida mi kan sikkert settes av.
Flott. Da gleder jeg meg til å se mer aktivitet rundt stavekontroll- prosjektet, da framdriften har vært laber i mange år. Og forhåpentligvis kortere tid enn fire år til neste utgave etter morgendagens versjon.